MoNa Woman egy új színfolt a hazai divatvilágban
MoNa Woman egy új színfolt a hazai divatvilágban
Mindig nagyon nehéz feladat egy olyan piaci rést találni, amely még nincsen teljesen betöltve a magyar piacon, ezután pedig nem elég, ha megtaláljuk azt, hogy mire lenne még igénye az embereknek. Alaposan kidolgozott és jól megfontolt döntéseket kell hoznunk, hogy sikeresen tudjunk valami újat, formabontót elindítani. Ez az, amit Mónus-Nagy Katalin, a MoNa Mama ruhák megálmodója mégis véghez tudott vinni. A 2009-ben induló, eleinte csak kismama ruhákat árusító webshop, elsők között jelent meg a magyar kismama ruházati piacon. Mindaddig nem lehetett igazán stílusos, divatos kismama modelleket találni, megfizethető áron. Véleményem szerint a webáruház nagyon jó döntésnek bizonyult, hiszen mai világunkban nyitni kell az új dolgok felé és el kell fogadnunk, hogy teljes mértékben az online veszi át a vezető szerepet a platformok között.
Közösségi média
Az új média világában nagyon fontos odafigyelnünk arra, hogyan és miként használjuk a közösségi médiákat. Amennyiben létrehozunk egy hivatalos Facebook oldalt, az segítségünkre lehet abban, hogy több emberhez jusson el a kínálatunk, több emberrel tudjuk magunkat megismertetni. Ezt Kata is tökéletesen alkalmazta arra, hogy minél több kismama megismerje a MoNa Mama kollekcióit és egyre több emberhez juthassanak el az általa tervezett stílusos ruhadarabok. „Ha egy nő szeret öltözködni, akkor ez kismamaként sem változik meg.”- mondja Katalin, az ő inspirációját is ez adja, ugyanis szenvedélyét és kreativitását élheti ki a tervezésben, ezzel megannyi hölgynek örömet okozva.
MoNa Mama
A MoNa Mama a kollekciói által, abban próbál a segítségünkre lenni, hogy mindenki megtalálhassa a stílusának és egyéniségének megfelelő ruhákat. Az első MoNa Woman kollekció megalkotásánál is ezeket az értékeket tartotta szem előtt a tervező és igyekezett letisztult fazonokat, jól kombinálható modelleket és kicsit egyedibb megoldásokat megteremteni. A MoNa Woman első kampányát Andráska Krisztián fotózta, a kreatív ügynökség pedig a Focus Trend System volt. „Nagyon sokat köszönhetek Ildikónak, aki már a fotózást megelőzően számtalan klassz ötlettel támogatott és lehetővé tette, hogy a fotókon a modellek címlaplányokként ragyogjanak. Nagyon élveztem a közös munkát, a korábbi MoNa Mama fotózásokhoz képest itt kicsit szabadabban szárnyalhattunk, több lehetőséget ki tudtunk használni. A kismamákat mindig jobban féltem, óvom egy fotózáson, itt azonban 200%-on izzott a munka egész nap.” Ez pedig tökéletesen meg is látszik a kollekcióról készült anyagon, lendületes és mégis kiegyensúlyozott fotókat láthatunk, amelyek tükrözik a ruhák által képviselt irányvonalakat.